1.8.70



Mitt navn er altså Jostein Berre og jeg er oppvokst på Berre i Bangdalen. Bosted har i tillegg vært SteinkjersannanSør-Varanger, Trondheim, Bangsund, Oslo og Spydeberg. Nå er jeg bosatt i Oltedal med kone og seks barn. Dagpendler med buss eller sykkel (hvis været tillater det).
____

Familie

Jeg er gift med Wenche og vi har sju barn.
Det hender at jeg lager noen fortellinger om turer vi har eller om ting barna lager.
Hvis du har passord, kan du se mange bilder av barna i fotoalbumene.

Sjekk Andreas sovner ved matbordet da han var to år


Livssyn
Jeg er en kristen. Det er ingen sensasjon akkurat å si det i et kristen land. Men dette er en viktig del av min identitet. For å si det mer konkret, så ønsker jeg å høre Jesus til. Jeg er en synder og Jesus er min frelser. Dette gir et personlig forhold til Jesus. Jesus sier også at det er evig liv i å kjenne han. Uten dette forholdet er man med andre ord egentlig ingen kristen selv om man er kristelig døpt. Jeg identifiserer meg gjerne med NLL hvor jeg også engasjerer meg litt på frivillig basis. Se forøvrig kristenstoff .



Profilsider

Det har etter hvert blitt en del sider på internett hvor jeg har lagt ut informasjon. Det er som regel ikke egnet å integrere disse med denne hjemmesiden, men det er bedre å ramse de opp og samtidig fortelle litt om hva det er.
 
MSN Space  er Microsofts kostnadsfrie publiseringstjeneste på myntet på privatpersoner. Denne er integrert med Messenger og bygger på en bloggetjeneste og mulighet for å publisere bilder. Man kan bestemme masse med tanke på utseende og velge hvem som skal se siden (ingen, noen eller alle). Jeg for min del har gjort den tilgjengelig for alle og bruker bruker mobiltelefonen til å poste blider og kommentarer til bloggen. Siden kan også leses som RSS-feed .
 
LinkedIn er et nettverksfelleskap for profilering av jobb og kompetanse. Her kan man legge inn CV og få muligheten til kontakt med tidligere klassekammerater og kollegaer som allerede er registrert. Det er lett å invitere flere til nettverket. Det er også gratis hvis du ikke ønsker på oppgradere til versjon med bedre fasiliteter.



Skriv gjerne en hilsen i gjesteboka.












Ingen kommentarer: